20.7.08

Bensiz anlamını yitirdin gittiğin o yerlerde!

Bensiz anlamını yitirdin gittiğin o yerlerde!

Anlamını yitirmenin isimleşmiş haliydi ayrılığımız. Kafamdaki, zihnimdeki seni yok ettin sen. Hâlbuki içimde muhafaza ettiğim bir sen var, her şeyimi paylaştığım, hayatımı paylaştığım!

Sen değiştin, bense geliştim bunu anlamadın...

Bana değiş diyip dururdun ya hani. Değiştiğin sana uyum sağlamamı isterdin ya hep, ama haklıydın ben hiç değişemedim. Anlamadığın noktaysa ben; seni olduğun gibi sevmeye çalışmış ve sevmiştim. Sense beni olduğum gibi sevemez oldun! Ben buydum değişemezdim, beni ben olarak sevemedin.

Hayatı anlayamıyorsun daha ama anladığın zaman, işte o zaman bana hak vereceksin. Ben olmayacağım bu sefer yanında.

Gözyaşlarındaki gizli anlam olarak kalacağım!

Sakarya, Mart 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı