22.1.09

iyiyim. iyiyid. iyiyia. iyaiya. iyaisd. iadias. jıasod. göt.

off.

sıkılıyorum evet.

  • lost'un ilk iki bölümü yayınlandı bu gece. release grupları türlü sıkıntılar neticesinde riplemeyi ve yayımlamayı başardılar.
  • üç maymun oscar aday adaylığından bir üst mertebeye nail olamadı.
  • fenerbahçe kaptan alex de souza ile 2+1, vubevto cavvvros ile 1 yıllık anlaşmaya vardı.
  • sanırım kemal kılıçdaroğlu chp'nin yerel seçimlerdeki istanbul büyükşehir başkanlığı adayı olacak, garip. ilginç ve de değil. o yüzden garip.
  • ergenekon operasyonunda son dalga bu sabah 07:20'de metal iş sendikası genel merkezi'nin polislerce aranmasıyla başladı. bununla eşzamanlı olarak art-avrasya radyo ve tv kurumu'da aranıyor.
  • tayyip bugün kimseye ayar vermedi. inanılmaz bir gün. bahar esintisi vardı lan, montsuz dışarı çıktım.
  • poalt msj attı bugün. cevap atmak içimden gelmedi, ben olsam bana kızardım. ama o beni bilir. ona bu msjı için kızacağımı da.
  • ek$i'de günün geyiği tabii ki lost. yazıyı kaleme almaya başladığım anda 159 entry vardı. bölümü izleyemedim; okumadım o yüzden. eğlenmişlerdir umarım.
  • abdi death knight'la oynamayı çok sevmiş. sordum "aoe'si çogzel lan." dedi. melee class için enhancement shammy'den ötesini dinlemeyen abdi'nin bu açıklaması heyecanlandırdı beni.
  • evde yalnızsanız sokaktan geçenlerin çıkardığı ayak sesleri çok ürpertici olabiliyormuş. "lok lok" ses çıkartan bir ayakkabıyı giyen insan normal olamaz di mi? "lok lok".
  • bazen müzikten sıkılıyorum. evet. "in the woods..." hakkında ne kadar heyecanlanmıştım, hatırlarsınız. bugün müzik dinlemek için yaptığım listede itw... vardı, irkildim.
  • an itibariyle ilişki içerisinde olan insanlara feci bir gıcığım var. aleni. herkes dahil buna.
  • play station 2'de henüz pes 2009'u oynamayanınız varsa, oynamasın. ciddiyim. götüm gibi olmuş. beni tanıyanlar demek istediğimi hemen anlayacaklardır.
  • yazı yazmak hiçbir işe yaramıyor, hiçbir konuda, hiçbir şekilde. can sıkıntısını gidermiyor. zaman geçiremiyorsun. çünkü her saniye bir sonraki saniye ne yazıcam diye düşünüyorsun. başlarım böyle zaman geçirme şekline. diğer konularda da sadece parmak egzersizi oluyor. şu an öyle yapıyorum.,
  • şu an insanlardan da tiksiniyorum genel olarak. bunu aleni yapmış olsaydım x kadar tepki yerdim mantığından yola çıkarak, gizli gizli tiksiniyorum şimdilik. neden, bir sürü neden var. insanların sessiz kalması beni öldürüyor azizim. beni öldürdüklerinden sinirlerim bozuluyor, tiksiniyorum ben de. niye sessiz kalasın? bişey sordum, cevap yok. küfür etsem bakacaklar yüzüme bazıları. onlar en beterleri, onlar en tiksinçleri; evlerden ırak olsunlar.
  • "voices, whispering my ear"*. hiç dikkat etmemiştim ama Deadsoul Tribe'ı buddy'nin şuradaki gırtlak namesi sebebiyle sevmişim sanırım. psychotic waltz'u katmamalıyım, onu ben de farketmedim çünkü. çok dinliyormuşum zaten, tospaa öyle diyo.
  • facebook bi yere kadar mantıklı olsa da, günlük hayat için aşırı gerizekalı bişey. arkadaşları bulma sitesi, arkadaş edinme sitesi haline gelince komik oluyor haliyle. karşı cins davet göndermiş, kabul et; aha yakışıklı/güzel! davet gönder. yonja vardı lan bi ara? bu ne gerzek bi tespit oldu, silmiycem ama kıyamadım doğrusu.
  • deli gibi, psikopat gibi davul çalasım var. air drum eskisi gibi zevk vermiyor artık, o bagetler sekmeli derinin üzerinde. uyhş.
  • aslında deli gibi kafam bozuk. bi yerlere girişesim var. cidden. kafa göz yarmacasına değil. hani kafamı duvarda patlatmak istiyorum mıhaha olayı değil. birinin ağzını burnunu dağıtmak istiyorum. yalvartmak istiyorum, "vurma" diye. gözümü kan bürüsün istiyorum lan. hiç bu kadar kana susamak istediğimi hatırlamıyorum, her şeyin bir sebebi var, bu cinnetin de...
  • bi insanla görüşme eşiğini aştıktan sonra olayların karın ağrısı yaratması ne kadar acı. bak şimdi, bir arkadaşın var. sürekli görüşüyorsunuz. araya biraz zaman giriyor. türlü sebepler yüzünden görüşmek istemiyorsun. ortada bişey yok lakin. öylesine, öylesine gibi daha doğrusu. sonra zaman daha da açılıyor, hiç görüşmek istemiyorsun falan. gidiyo böyle bu.
  • bu sene derslerime gideceğim, hatta hepsini vereceğim. bu da kişisel sözüm olsun kendime. siz de şahit olun. hatta derslerimin hepsini verirsem bana birer tane bira ısmarlıyın. ne dersiniz? güzel olmaz mı?
  • şu yazılara simultane müzikler eklenebilmeli artık. istediğim bölümü çalacak okurken, mesela aşağıda alıntıladığım yeri çalıcak, onun üstüne konuşacağım ben. off. sürekli yazardım sanırım. "and you wanted all, and you want it all**...

i'll give you something more
and you'll fade away
one last kiss before
you fade away
lives you once adored
will fade away
lies you can't ignore
you soon repay
as you fade away
as you fade away
as you fade away
as you fade away..."

hazır böyle solup giderken, ben de ufaktan kaçayım. iyi değilim. iyi değilim.


*: Deadsoul Tribe : ... into the Spiral Cathedral
**: The Tea Party: Psychopomp

<!-- yazının tamamına tecavüz ederek içine espri öğeleri katmak istesem de, sonradan bunun hayvanlık olma ihtimalini düşündüm ve vazgeçtim. yine de tecavüz etmeden bırakmadım ve bu dipnotumsu şeyi yazdım (zGb) -->

edit: nedense "gazebo" diyesim gelen güneş adlı arkadaşımıza teşekkür ediyorum. aklıma şey geldi dur: "v0dka, sözlüğünde açıklar var". iki hafta sonra toplu mail: "hepinizin aq!"

o geldi aklıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı