28.1.09

Tavsiye lan bu sefer

Şimdi ben size bir kaç şarkı armağan etmek istiyorum. Yani dinlemek zorunda değilsiniz tabi ama dinleyin anasını satıyım bir şey kaybetmezsiniz. En nihayetinde müzik..

Öncelikle şöyle bir giriş yapmak istiyorum (ki psikolojik halinizi bilmediğimden dolayı) Opeth - Burden (Watershed 2008 albümü) Serj manyağı yüzünden kendileri aklıma gelmiştir bu saatlerde. Koyduğu player yüzünden. Bu arada saat 12:35 birazdan öğle yemeği yiyeceğim için kendimi iyi hissetmem lazım ama iştahım yok. Her neyse. Sonuna kadar bunu iliklerinizde hissetmenizi istiyorum. O sonlara doğru atılan solonun klavyenizde bunun gibi bir yazıyı yazmanız için size bir enerji vereceğine emin olun. Salak insanları düşünmeyin. Bu arada Serj eşmanyaktanda bir talebim olacak. O da en yakın zamanda "burden" ın türkçe sözlerinin yayınlanmasıdır. Saygılar.

Arkasından açmanız gereken şarkı bir nefes alma niteliğinde olmalı. İşte bu noktada içeri bir progressive topu atmalısınız. Gol olur korkmayın. Oceansize - Music for a nurse(Everything Into Position albümü) iyi bir seçim emin olun. Bu şarkıyı birde uyumadan önce dinlenemizi tavsiye ederim. Yatağa uzanın kulaklığı takın ve "rastgele modu"ndan çıkın. 45864648 defa "Repeat" a bastıktan sonra uykuya dalmaya çalışın. Deneyimlerinizi burda paylaşmanızı istiyorum. Mümkünse tabi..

Bunun arkasından gaz bir parçayla devam etmeniz şiddetle sabit kılınır. Lütfen hemen mp3 arşivinize girin ve ordaki parçalar içinde size gaz gelebilecek parçayı seçin. Size tavsiyem Moonspel - Night Eternal (Night Eternal 2008 albümünden)... Hatta mümkünse klibini izlemelisiniz. Ha unutmadan Serjkhan Tercüme bürolarına saygılarımı ileterekten bu şarkının da türkçe sözlerini rica edeceğim. Bu acizane istek eşmanyak kardeşimi fazla yormamak umuduyla.

Biraz önceki gaz parçanın size verdiği o adını bilmediğim hormonun yüksek derecede bağımlılık yapmaması için direk bir dönüş yapıyoruz ve Opeth - To bid you farwell (Morningrise 1996 albümünden) diyorum. Sakın ama sakın kendinizi fazla kaptırmayın. Bu şarkı bambaşkadır çünkü. Anlattıklarını "müzik evrenseldir abi sözlerini duymama gerek yok" diyerekten anlayamazsınız. 1996 yılında ilk isveçte daha sonra tüm avrupa ülkelerinde ardından da Türkiye dahil olmak üzere çoğu ülkede yasaklanmıştır. Nedeni intihara meyil vermesi. Toplu alanlarda, radyoda ve televizyonda yayınlanması yasaktır. Bu konuda gayet ciddiyim efenim. Bu yüzden bu sefer serj'den bunu tercüme etmesini istemiyeceğim. Gidin kendiniz bulun bi yerlerden. Ama unutmayın ki bu garip bir şarkı.

Şimdi biraz keşif sonucu çıkan mücevherleri izleyeceksiniz. Riverside - Reality Dream 2 (Out of myself 2003 albümünden) Ben bu şarkı hakkında fazla bir şey yazmak istemiyorum yüksek müsadenizle.. Dinleyiniz lütfen. Arkasından aynı grubun aynı albümünden The Curtain Falls açınız. Bitişi In Two Minds ile yaparsanız büyük bir haz alacağınızdan eminim. Dediğim gibi pek fazla bir şey yazmak istemiyorum bunlar hakkında. Zaten yazamam.

Bunları hissetmeye çalışan bünyeyi bu sefer Everything In Its Right Place (Radiohead) ile yalnız bırakmak istiyorum. Tavsiyem falan değil. Bunu resmen aklıma geldi diye yazdım. Son önemlidir. Sonu siz seçin. Saygılar, iyi dinlemeler...

9 yorum:

  1. Dinnicem damam. Şimdi bearsharei açtım hatta, eksikleri tamamlıcam ve dinnicem.

    Yan etkilerinden sorumlusun.

    YanıtlaSil
  2. sorumluluğu üzerime alıyorum :) ama melankolik bir hava vereceğini sanmıyorum, farklı hissetirecek sadece bu liste :)

    YanıtlaSil
  3. kafam basarsa çevirilere de bakabilirim, ben baş ağrısından kurtulana kadar sercimon gelip halletmezse. neüse.. (bunu yazınca neden aklıma asuman krause geliyor sürekli, alla alla...)

    YanıtlaSil
  4. tüm insanlık olarak sercanı bekliyoruz şu an :D

    YanıtlaSil
  5. insanlık ne beklediğinin farkında değil. asdfahjk

    YanıtlaSil
  6. lan, unuttum eheh. çeviriyorum balım.

    tool yok listede, pos yok, apc yok.

    git gözüm görmesin.

    YanıtlaSil
  7. olm farklı bir liste hakkaten.
    şimdi kötü hissettim kendimi bak :( yeni bi liste yapmam lazım

    YanıtlaSil
  8. third eye yok, cix cix.

    YanıtlaSil
  9. "abi nasıl unuturum ben bunu" demiycem ama diyesim var çok pis. bu toolsuz bi liste oldu :( evet kendimi kötü hissettim

    YanıtlaSil

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı