9.2.09

aparted.

yok öyle bişey evet.

10 dakika sonra okula çıkmam lazım, yazacak vaktim yok :/

ama yazmalıydım, çok kötü. çok kötü bu.

draft olrak kaydedip, gelince de yazabilirdim. istemedim. belki böyle olması gerekiyor.

şarkı, “10 dakika sonra yola çıkacaksın, giyin” diyerek birden çıkmadı playlist’ten.

o haklıysa ben de haklıyım. o haksızsa ben de haksızım.

dinleyin, the cure – apart.

ebemle kendisi, ama bitince sizinkinin yanına da gelir. gelir, mutlaka gelir.

ben annemi özledim.

p.s: ondan sonra da çalan the mess we’re in sebebiyle, pj harvey ve yorke’u öldürmek istiyorum. anneleri özlesin.

1 yorum:

  1. Bu şarkının seni bu hale getireceğini bilseydim hiç bulaştırmazdım seni. :/

    Hadi iyi dersler bari.

    YanıtlaSil

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı