1.11.09

Anket Plx

merhaba naber.

şey geldi aklıma.

hani ortaokul ve lise yıllarında bir takım kızların yaptığı şey var ya, anket. ondan. ben de yapardım farklı bi versiyonunu. sonra millete doldurturdum. öyle, spare time manyaması. garip. aman neyse ne üf.

şey istiyorum ben. anket yapalım.

ama şey gibi, "tüm zamanların en iyi albümü." mesela. ya da en iyi erkeg vokal, kategori sonsuz...

ama bittabi  ne yerimiz, ne de vaktimiz yeter di mi bunun için. o yüzden kısıtlama şart.

sizden istediğim, düşündüğünüz ya da bu da olsun dediğiniz kategorileri bana, ya da bana ulaşabilecek birine iletmeniz. önce kategorileri belirleyelim, sonra adayları da şettiririz.

ödül törenini de msn'den canlı yapıcam, deli sürprizler hazırlıyorum haberiniz olsun.

aklına gelenler, direkt bu post'u yorumlasın. yapsın bişeler.

aa sürede koyim lan.

"kategori belirleme işlemi, 5 kasım tarihinde sona erecektir. fikir belirtmek isteyenlerin en geç bu tarihte bana başvurması gerekmektedir. falan"

hadi bagim.

update: şimdilik gelenleri yazıyorum:

- en iyi vokal (f/m)
- en iyi solo sanatçı (f/m)
- en iyi hissettiren şarkı
- en kötü hissettiren şarkı
- en iyi albüm (tür opsiyonel ovkors)
- en iyi solo (gitar, bas, davul, saksafon etc.)
- en iyi polisiye (dizi, kitap, film vs.)
- en iyi grup (genre optional)
- en iyi fantezi (iğrenç espri yapanların çükü kesile)
- en iyi şarkı sözü

- en iyi psikolojik gerilim
- en iyi triloci (kitap, film)
- sahnesiyle en uyumlu soundtrack.
- en iyi cover.

legal warning: this idea is safe and protected via copyrights by beb. it's forbidden to share this public, or copy in any visual media instruments.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı