8.11.09

Radyomuz var, dicey lazım.

Sercan'ımsı bir girişle merhaba naber diyorum buradan size.

Ben bir şey yaptım. Bi' bok yedim. Ama beğenirsiniz belki.
Şimdi sayfanın en sonuna gidin. Gidin bi'. Ne var? thRee Is Fuck. evet. Onun üzerinde gördüğünüz reklamlı zımbırtı ise bizim müstakbel radyomuz.

Düşündüm, dedim bir radyomuz olsa, periyodik olarak toplansak, kaynaşsak, nasıl olur? Güzel diğ mi?
Tabii bunun için sorumlu, sorunlu elemanlar lazım.

Reklam yapmak lazım nan. İnsanlar gelsinler dinlesinler. Sonra büyüyelim, evrenselleşelim, küreselleşelim. Çogzel oyğşh.

Flatcast güzel bi' şiy. Kullanmak falan da basit, ama öncesinde birkaç bi' şiy yüklemek lazım. Onu da yapıverin bi' zahmet. Böyle "heyyoooo ben dicey olcaaaam" diye çırpınanlar varsa beni bulsunlar. Size bir kullanım kılavuzu hazırladım.

Ha bir de çat çut orda da var, böyle yayın yapılırken bir yandan da sosyalleşmek mümkün olsun diye düşünmüşler. Yayın esnasında mikrofonu olanlara konuşma imkanı da tanınmış. vundeba.

Dediğim gibi, bulun beni. Güzel günlere hep beraber gark olalım. Şimdi yayına bir geçince dinleyicilere yardım falan da ederiz kurmak etmek için. Diceylere de direktifleri vereceğim ben.

Nasıl, güzel fikir diğ mi?

Not: Başarıyla kuruldu, test edildi, onaylandı. Hadi bakayım, bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı