23.10.08

Benler, Senler


Müzikte duygusuz tekniğin tad vermemesi olayı vardır. Fotoğrafta da öyle olsa gerek, ve fotoğraf düzenlemede. Yandaki fotoğrafım 2 mp kameraya sahip telefonumla çekildi ve yine aynı telefonun fotoğraf düzenleme programıyla tek adımda bu hale geldi. Sadece "Otomatik seviye" efektini uyguladım. Teknik olarak pek elle tutulur bir şey olmasa da, amatör fotoğraf ve görüntü düzenlemeciliğimle bilgisayarda yapamayacağım bir görüntü elde ettim. Yanlış olmasın, bilgisayarda yapılamaz demiyorum, - gayet tabii bilgisayarda mis gibi yapılır - ben yapamam diyorum. Düşük ışığın "otomatik seviye" ile bakıştığı bu tek adımlık düzenlemenin kokusu en uzman düzenlemelerden gelen kokuyla aynı gibi geldi bana. Bilmiyorum belki de o tek adımı atan ben olduğum için böyle gelmiştir. Yine de duygular krallığından bir misafir yandaki fotoğraf benim için. En "gral!" duygudan bir misafir hem de; iki sevgi, iki dönem arasında sıkışan kardan sıcak, ateşten soğuk, sudan saydam...


Way Out Of Here - Porcupine TreeFear Of A Blank Planet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı