21.1.09

anima'dan ''yağmurla gelen''

Anima nın ''Yağmurla gelen'' şarkısını bilir misiniz? Şarkı yağmur sesleri ve insanın içini titreten mızıka sesiyle başlar.Sonra bir ses beliriverir.İçten,sanki kendi içinizden bir sesmiş gibi gelir insana.Aralarda çalan mızıkı da ağlayan ''ben''ininizi ortaya çıkartıyor.Sanki gözlerinizi kapatmışsınız da sizin yerinize şarkıyı söylüyormuş gibi..Şarkının sonlarına doğru gökyüzü gürler kadının giden erkeğinin arkasından seslendiklerini betimliyor sanki.Belki de ''gitme'' diye bağırıyordur.Kim bilir..



Yağmur yağıyor herkese günahları kadar

Niye bana daha fazla yağıyor her akşam yağmurlar

Hamurdan çamurdan küçücük insanlar

Kesin artık ağlamayı ıslandım yeteri kadar

Bir damla yağmur anlattı beni bana

Bir damla yağmur anlattı..



Bir damla yaş süzüldü gözlerimden

Mutluluk gözyaşı değil belliydi yüzümden

Ha bir damla az,Ha bir damla fazla

Git git git hiç düşünme yağmurlar yarıyor bana



Bir damla yaş anlattı seni

Terkederken beni..



Ne yağmur var ne de gözyaşı var bu akşam

Boşlukta asılı kaldı düşünceler ve duygular

Ta ki bulana kadar seni;

Yeni sevgili

3,2,1.. Motor..

Yağsın yağmurlar..





Terkedilen bir kadın..Bir terkedilen kadın ne hissediyorsa hepsi bu satırlarda geçiyor.Hatta bazı duygular da satır aralarında gizli...

Aşık olan bir kadın sonra..Artık gözyaşlarına karışan yağmurlara aldırmıyor bile.Gürleyen gökyüzü yerini güneşe bırakırcasına şarkıyı söyleyen ses ve şarkı andınlanıyor sanki.Dedim ya hiçbir şey umurunda değil.Yağsın yağmurlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı