21.3.09

Bug Eyed.

sabah şeyi düşündüm bak. hepimize bi hal gelicek böyle, şey olucak. dur bak basit basit anlatıcam. her şey sırayla. yavaaş yavaaaş...

tanıdığımız herkes, zamanında "iyi ki yanım(ız)da..." tellendirdiğimiz herkes yanımızda olucak. üstlerini çamurlayan, üstlerimizi kirleten sıçrattıkları olmıcak ama. ilk gün ne iz bıraktılarsa o kalıcak; aksa ak, boksa bok.

üç noktalandıkça bilinmeyenleri biz doldurucaz, sonrası bizim hep. istediğimiz olucak; istemediklerimizi ardettiğimizden hiç yaşanmıycak. orospu dediğimiz kahvaltı hazırlıycak, satıcı ibneler çiçek alıp pasta getiricek.

güzel di mi.

değil gibi, güzel ama ki isteyince yüzüm güldü; güzelliğinden sabah sabah moralim bozuldu.

ahah, eninde sonunda "birbirimizin gıymetini bilmeliyiz ellaam" a dönücek, hazır temel hazırken emrine servis edeyim.

dün ağzına sıçmak istedim, yapacaktım bunu diyelim. bugün çamur yokmuş, kuma hiç su bulaşmamış gibi resmedilsin istiyorum. hooop.

ters baktın bana, alındım. bu sebeple diş biledim sana, küfrettim. fersiz bet bakışlarımdan kuşkulandın, nifak ektin. hooop.

kahvaltı hazırladım sana. sucuklu yumurtalı, milliyetli marmelatlı.

doğumgünü pastanı aldım, balonlarla servisledim, çiçekler sürdüm orana burana.

negzel işte bak.

***

dün kaçtığıma bugün yüz sürüyorsak şaayet, ya ondandır ya bundan. sana kalmış noktaları birleştirmesi.

küfür de ederim, siktirip de giderim.

severim ulan, yaparım bunu.
***

doğumgününüz kutlu olsun börtleg gözlü. şamarımı hazırladım, balonlarla bekliyorum.


p.s: bakıp da yazı göremeyince evvelden nasıl içlendiğini de biliyorum eahah. yalnız kalamadım bebeyim, amme pc'si o. hadi ordan! diyen ağzını kırarım. tchüss.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı