18.5.09

Bana Selam Söyleyin

hani sabah olduğunda oturup ilk kuş sesini duyduğunuz an var ya.
işte o an mide bulantım başlıyor.

sonra uyuyorsunuz, yorulmuş midemi gül suyuyla temizliyorum.
akıntım var, soğuktan sıcağa.

dua ettiğinizde düşen telefonun sesiyle gitar akordluyorum,
düşen jetonlarınızın hayaliyle uykuya hazırlanırken.

yanan içerik koruyucumu gözlerinize emanet ediyorum, sizlerinkine.
kendiminkileri gece uykularına saklıyorum, hani olursa diye.

***

büyük ihtimalle uzun bi ara yazamıycam. en azından bu hafta. uzun bir aradır yazmıyordum zaten. devam edecek işte. değişen bişey yok. bi haftalık.

***

ve siz seyrederken kırbaçlanışını dizlerinizin
ben anne kucağında sayıklıyor olacağım

bana yalan söylemeyin, hiçbirinizin atarisi yok.
hiçbirinizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı