10.11.09

Yıllık İzin.

merhaba lan.

bu hafta çok yoğunum. iş var her gün, ölü gibi geliyorum eve. hafta içi istanbul'da olucam, ölü gibi. sonra geri dönüp bütün gün çalışmaya devam edicem. sonra da bayram yoğunluğu falan bir sürü. muttemelen gibilikten terfi edip, ölmeyi dileyeceğim bi döneme giriyorum. ağlayanım da yok. inanılmaz mutluyum anlayacağınız.

o sebeple, bu kadar mutluyken, siteye girip bikaç bişiy yapim, du şununla oynayım muhabbetlerine pek giremeyeceğim. an itibariyle siteyle ilgili her türlü fikir, şikayet, naber lan mesajlarını polat, ya da diler'e geçerseniz, onlar şüphesiz ki gerekeni yapacak ehliyete sahiptirler, yapacaklardır. (de ki) ben onları sınırsız irfanımla, (onları) inayetimle yıkayarak yarattım.

benim için de şarkı falan dinleyin, üstünüzü sıkı sıkı örtün.

arada girer bakarım yine.

bunu yazmazsam  çakma bi intihar notu gibi olucaktı, yediremedim eheh.

"I HATE YOU ALL, TAAM MA? I JUST WANNA FUCKIN' DIE. uhuhuh"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı