27.6.10

Söylenen bazı şeylere bazı yorum ve cevaplar

Şimdi bu altta yazdığım şeyler etrafta duyduğum ve beni sinir eden saçma sapan şeyler. Bunlara verdiğim cevaplar, sinir olduğun durumlarda altlarında cevap olarak mevcut. Şimdi ben sizlerle bunu niye paylaştım? Bilmiyorum abicim.

Bunların çoğunu televizyonlarda, etrafta 2 insan konuşurken umarsızca dinlemekte, arkadaşlarımda, kitaplarda, filmlerde gördüm. Hatta bazıları vardı ki masallarda.

Bu yazıyı okuyan bazı arkadaşlar Cihan Ceylan'ın "Sami Abi" karakterinden ya da Kaan Ertem'in "Erdener Abi" karakterinden etkilendiğimi düşünebillir. Olabilir. İki karakterde gayet gülerek okuduğum bomba karakterler sonuçta.


- Ben telefonu amaç olarak değil araç olarak kullanıyorum.
cevap/yorum: ben amaç olarak kullanıyorum amk. Ömrümün tek amacı telefondu. Be gerizekalı! telefon zaten nasıl amaç olabilir?


- Bazen yaşamak ölmekten daha zor geliyor.
cevap/yorum: Sanki dakka başı ölüyor da yaşamanın ölmekten daha zor olduğunu sanıyor gerizekalı.


- Ben olaya değil neticeye bakıyorum.
cevap/yorum: şimdi bu biraz uzun olacak. Bak arkadaşım, şimdi diyelim ki ormanda tek başına yürüyorsun. Etrafta da 15 tane sapık var. Gece geç saatler. Bu 15 sapık seni görüyor ve tek tek tecavüz ediyorlar tecavüz ettikten sonra da adamlar oraya 5 milyar bırakıyorlar, dedik ya sapık amk ne yapacağı belli değil. Olan sana oldu, mahvedildin, parçalandın, örselendim falan filan bilmemne ama olayın neticesinde orada 5 milyar kaldı... uyandığında ya da olay bittiğinde "ben neticeye bakarım, artık 5 milyarım var" diyorsan sen hakkaten o 15 sapıktan da betersin. Siktir git aptal.

- Abicim bu durumlar bana ters.
cevap/yorum: hangileri? ne diyosun abicim?


- Ben onu o kadar çok seviyorum ki o benim hayatımın anlamı.
cevap/yorum: sen hakkaten salaksın. Başka bir şey söylemeye gerek yok.

- Bence hayat aşktan ibarettir.
cevap/yorum: Senin aklındaki tek şey sex değilse eğer bende şu yaşıma kadar hiç insanları tanımamışım demektir.

- Benim uğurlu rakamım 8
cevap/yorum: Uğurlu rakam ne lan? yeni bi kelime mi o nedir abicim?


- Ben bu dünyaya çocuk getirmem.
cevap/yorum: Annen ve Baban şu anda bu pişmanlığı en yüksek derecede yaşayan insanlar...


- Bence aşk diye bir şey yok.
cevap/yorum: İyide banane amk?


- Ashqııııaaam bna pelush ayı aaaaalllll
cevap/yorum: inanmıyarrağım.


- E tabi sen anlamazsın senin tuzun kuru.
cevap/yorum: Bana tuzun kuru deyiminin hangi mantıkla kurulduğunu anlatacak olan arkadaşa 100.000 lira veriyorum.


- Ya kır düğünü mü yapsak yoksa şöyle 3 gün 3 gece arkadaşlarımızla eğlensek mi?
cevap/yorum: Sizin çocuklarınız olacak bide... yazık...


- Lamborghini gallardo Lp - 550 Valantino Balboni
cevap/yorum: saygılar abi.


- Ya ben Nietzsche yi okurum, okumakla kalmam anlarım, anlamakla kalmam anlatırım.
cevap/yorum: 1 belli... 2: zira başka bir yazar biliyorsan adımı değiştireceğim.
not: nietzsche den başka bir yazar okumadan etrafta dolaşan salaklar, yanın.

- En büyük Fenerbahçe
cevap: 2 - 2 mi?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı