14.7.10

ŞENLİK ATEŞİ YAKILSIAAN! (çakmak nerde lan?)

eeeeed..

geçen hafta bi ara dedim ki ben yayın yapıcaz aga. mega über kutlama olacak. ha gecikti o evet ben de farkettim takvime bakınca.

sevgili exhomemate abdi ve erdem sınavlarını bitirmiş, çoh da iyi olmuş. dediler ki, ev boş hacı, yayın falan yapıcaksan hariga bi evimiz var. dedim ki, wuhuuuu! böyle çığlık falan atınca çok saçma oldu. sonra toparladım muhabbeti.

yarın 18 saatlik megaüberhayvanlar gibi bi yayınımız var. birbirinden farklı janrları, üç anonsır, binlerce şarkı arasından o kadar homojenik seçicez ki, en soğukkanlı olanlarınız bile noluyo mını diyecek. çünkü biz bunun için varız.

***

herkesi bekliyorum, gelmeyenlerle küsüyorum. bu kadar. 13 yaşında bir kızın gözyaşlarıyla ağzınızı burnunuzu dağıtmasını istemiyosanız adam olun.

yayını dinlemek için;

- saat 10 gibi firefox/chrome artık elinizde ne varsa açın.
- siteye girin.
- sağda "radyo lağn!" diye bi bok var, onu sevin, sonra tıklayın. aksi taktirde, canı sıkılıyor.
- oraya dıhlayınca dicek ki, plugin'i indir. indir onu. kur.
- browser'ı kapat.
- bi kahve, sigara, peynirli sandviç, kola, lazımlık vs getirip bekleyin.
- browser'ı tekrar açın.
- siteye girin.
- radyo lağn'a tıklayın.
- direkt kopun lağn.

***

yayın saat 10.15 felan başlar işte.

çoğarika olacak. kafanız patlayacak.

wait n see.

***

hadi la görüşürüz yarın.

ps: ha isteği falan olan varsa, buradan ya da facebook'tan yorum yapsın, iletişsin, ulaşsın bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı