28.12.10

yeni yıl yeni yıl

ho ho ho hover.


merhaba.


yeni yıl, geçen yılın bu zamanlarında bizi oldukça heyecanlandıran; ama geçen yılın göreceli şimdiki zamanındaysa aslında bi bokun değişmediğini farkedip de sıradaki yılın o yeni yıl olmasını umduğumuz zaman niteleme şeysidir. sayılarla ifade edilemez, niteliği defter-i kebir'in kapanış işlemine alacak olarak işlenir (666 - yeni yıl girme çıkma kambiyosu hesabı).


geçen yıl bu zamanlar, eski yeni yıl başlarken şöyle bir checklist yapmış idim. tüm sahifeleri raftan indirip genel bir kontrol ve gözden geçiriş öncesi son cümlelerimi okuyorsunuz. hıhım.


2010 dilekistekarzu checklist



1. the tea party birleşsin nolur.
2. dark tranquillity, opeth, tool, pain of salvation, üstteki dallamalar ve petri aynı festivalde, türkiye'de buluşsunlar. sonuncusunu hümanist olduğumdan yazdım. maksat insanlar sevinsin. söz konusu fest'e iki kişilik passcard'ım olsun. bana eşlik edecekleri bilek güreşi contest'iyle seçeyim.
3. "düze çıktım, dibe battım, düze çıktım, lan dip" grafiğim daha tutarlı olsun. hani geride bıraktığım phase'i bari anlayabileyim.
4. adam gibi balık pişsin, yanında rakı olsun.
5. gitara tel alayım, bunu yapim lan harbiden. 2 aydır yok mi teli.
6. saçmalamayayım iki dakika. bu ciddi bişiy.
7. kimse saçmalamasın. benden saçmalamak için ticket request'lerine affirmative reply confirmation alsınlar. sonra iki düşünüp bi saçmalasınlar.
8. stüdyoya gireyim. mümkünse ahmet'le. bu içimde yarayan bir kana ve celle cenahü.
9. kimse bana bunun bi büyüğü var mı diye sormasın, çünkü yok. ben yıllardır bununla yaşıyorum.
10. tool albümünü çıkarsın artık aq, yeter. opeth yapmaz daha 2 sene zaten. pos ep saçmaladı. eyh aq.
11. pc'm gelsin. arşiv yapayım artık. ya da yaptığım arşiv ona buna dağılmasın. türkiye'nin dış bağlantısının bir kısmını boş yere sömürmekten dolayı rahatsızlık duyuyorum.
12. metallica adam olsun lan. ne bilim, çıksınlar desinler ki, "dünyanın en büyük sosyal deneyini yapıyoduk. harbiden thrash yapıcaz. bir ajfa hayal değil. yes we can." oracıkta mutlu olup yürü be lars diyim. bu çok zor oldu:/
13. bu sene allah'ın nasibiyle ölmek istiyorum bi de. yeter bu kadar lan, bildiğin 23 olduk. düz 25 aha. dile kolay, çeyrek asır.
14. chuck ölmemiş olsa, ben yeni keşfetsem.
15. lost bitsin artık. ama adam gibi bitsin. final bölümünü ben, erdem, abdi çekirdek çitliyip kola içerek izleyelim.
16. dexter'a yetişiyim lan. sezon bitti ben daha s4e8 deyim. yakışmıyor.
17. adam gibi teşekkür edicem bi de. herkese.
18. beste yapayım. izinli olduğum bi gün yapim bunu ben. kaotik olsun, plogresyon.
19. istediğim herhangi bişey firesiz olsun. tamamı ama, hiç öyle yok yani "ay şurası oldu ama, şöyle de olsaydı ühü" sikerim ulan.
20. halcyon day gelsin, nütfen.
21. yeter. yetsin, yetmeli.



1. ttp orada hala öylece sabit duruyor. adamların hayatında ne boklar olup bitiyo hiçbir fikrim yok. ama bu süre zarfında ttp, last.fm'e göre, en çok dinlenen dingillerim arasında üçüncülükten ikinciliğe yükseldi. alkışlayalım.

2. tool yine gelmedi anasına saygı duyayım. opeth gelecek. 2011'de. petri'de sanırım du bakalım. pos'ta geliyor, ama pek de fifi. pff. bunlar topluca 2011'e devir.

3. bu ilginç. çünkü düz pek de ilginç bişiy değil. daha çok amanın göklerdeyim, amanın burası çok alçak pozişınlarında gidip gidip geldim. en çok genel atmosferin hoşuna gitti bu. biri de benim içim de amanın diye gidip gidip gelse benim de hoşuma giderdi.

4. oha lan. 2010'da hiç rakı+balık yapılmadı. oha lan. yuh.

5. ahah. aldım, tertemiz değiştirdim. gene koptu lan. şu an yine teli yok. ulan gitar.

6. bunu başardım. yeni hedef: 1 ay. bunu yaparsam beni ödüllendireceklerini söyleyen gizli bir kült var.

7. hay amk. bunlardan ben hala bulamadım. sanırım bu basics of enviromental communicatons adlı yazılımın bug'ı, ya da feature bilemedim. ama her türlü kafam girsin. girip girip girsin.

8. bah. ama guitar hero stüdyosuna girdim eed. bu sayılır?

9. bunun upgrade'i var lan. adam gelir, "ne bakıyosunuz?" diye sorulur. cevap "güzel bi mont bakıyorum, var mı?" olunca, cevap da kaçınılmaz olarak "yok:/" oluyor. sonra "şaka şaka gel lan şunlara bak"

10. tool. i fuk you.

11. pass.

12. ahah. metallica geldi. sonisphere'e git. cuma cumartesi takıl. rammstein, manowar aic köpeğin olsun. ama pazar günü için izin alama, metallica'ya küfreden arkadaşların bile "oha amk omg omg ühühü" diye ağlaşsın, telefondan sanitarium dinle. o kadar da dingilim i think zaaa.

13. bugün de ölmedim anne. (ahmet kaya tandansı) harbi lan yaşıyorum hala. niye ki?

14. done.

15. ahahah. olm çogomik. lost fok yu. aynen öyle oldu. abdi ben erdem çekirdek kastırırken finalledik. allah belanı versin lost. ahah.

16. al ulan lost. dexter'dan feyzal. dex, sana çocuğum adını, çocuğumu ve kendimi vermek istiyorum. gel beni öldür diye gizli ufak sapıklıklar yapıp ortaya deliller saçıyorum deli gibi. dex, come find me.

17. idc. banane lan ne teşekkür edicem.

18. yaptım bişiler de. çok plogresif oldu, sonra çalamadım tekrar, unutmuşum.

19. ahah. bunun olabileceğini umacak kadar sarhoşmuşum. ne mal bişiy bu.

20. na-ah. idc it, too. gelmeyecek zaten, bari ekstra spot işgal etmesin. gelme halcyon day. ben burda iyiyim. fuk you aynı zamanda.

21. bah.


böyle böyle bişiler.


bişi diyim mi, 2010 böyle rakamsal olarak çok şekil. ama içerik olarak sigimsel daha çok. olmaz olsun. 2011 senin de amk. çünkü çok iğrenç kokuyorsun.


mutlu yıllar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Güncellemeleri Bilin