11.12.08

Cep Telefonuna sıçrayan II. ter

Şu anda belirsizlikler içinde git-gel yapıyorum. Beynim iyice ağırlaşmış hissedebiliyorum. Gözlerim yaşarıyor ama duygusallıktan değil, duygularımı öldürmekten belkide... Ama saıl veya istenilen cevap sinüzit olsa gerek. Bu sefer sorularım yok. Düz mantık robot misali (timsali aq) yazıyorum sadece.

2 - 3 tane kuru kafa var biraz da alay etmemi sağlayacak şarkı söylemeye çalışan tavus kuşlarına bağlı kısa metrajlı film. Evet ben de ne dediğimi bilmiyorum. Sormayın kalbinizi kırarım. Ağzımdaki acımsı tadı bir bardak sıcacık çay içtikten sonra hapşurmak istiyorum, kusmak değil.

Küçük "a" ve büyük "a" lari gösteriyor telefonum. Sanırım bana seçenek sunuyor küçük mü yazayım büyük mü diye. Salak telefon. Bilmiyor ki anlamsız olduğunu. Neyse daha fazla saçmalamadan işbu yazıda geçen tüm insan faktörlerine, birikime, kuru kafalara, şarkı söylemeye çalışan o salak adama ve bu yazıyı sonuna kadar okuyan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Sürç-ü lisan eylediysem de umrumda değil.

Retribution in Faith.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı