19.2.09

when'll you be fucked?

sevgili okur,
sen başlamadan ben belirteyim sadece derdimi anlatıyorum. kahvede konuşurmuştan farksız bir edeple yazıyorum bir de. efendim ben sıkıldım, niye yazmışın bunu, yazı mı lan bu diyebilirsin. çok kibarca kasımpaşa diyorum sana.

ben bugün çok şey gördüm sevgili beni dinlemek isteyen okur. en birincisinin başının üstünde yeri olan şey şudur abicim. iş hayatında abicim olmıcak abi. çocuklar der ya hep 4S kuralı baba falan. hakkaten, sen abicim dedikçe o seni abiyo haberin yok. beyefendi de siktir et. ha bu abicim gerçek bildiğimiz abicim. ya da kardeşçim de olur. lanet olsun ki olmasınlar. kimse olmasın.

ya söylesene bana okur, insan hiç kardeşinin ebesini siker mi ya? sen ye, iç, toz, eğlen, gez. kardeş çalışsın. var mı böyle bişey ya? biz açlıktan ölmeyelim abartmaya gerek yok da, biz kıçımızı yırtalım herşey düzelsin, herkesin yüzü gülsün diye. adam siktirsin gitsin orda burda karısının keyfine kahya olsun. var mı lan böyle bir şey? ben bile kıçımı yırtarken herşey düzelsin, en azından bi yola girsin diye, hanfendinin kıçının ağrımaması için koltuk takımı değişsin. ot, bok.

bir gün kaçamak yapayım, ankara'ya gideyim; kıçımı yırtmaktan öteye gidiyorum. büyüğüme söylüyorum, gidersin ama bakalım para olcak mı diyo. öbürü anasını sattımının öbürü iki hafta da bir istanbul'a gidiyor. niye? kurs. yok mu lan yaşadığın yerde kurs? sikerler seni de kursunu da. para kazanıyomuş muş muş muş muş. muşmula suratlı, senin o kazandığın para git geline yetmiyo. mal.

e başka mı? olmaz mı. 7 dakikalık bir işi, sırf altında çalışıyor, maaş veriyorsun diye adamcağıza, adamcağız çünkü işi başka, emrivaki yapıyorsun. sen? feysbukta poker oyna. yok yaaaaaağğğğğğğ. bir başka çalışanının bir arkadaşı gelince yalakalık, yavşaklık, muhabbet müebbet. sinirden çatlatıyorsun beni.

bir de ukalasın ki. ota boka atlamalar biliyomuş gibi. unutma genç, çok bilen çok yanılır. sen ki daha ne zaman yanılmadın? ha? söylesene! çok afedersin ama, evliliğin bile fiyasko. buldumcuk delisisin. haberin yok. çocuklarına laf geçirememektesin. korkuyla olmaz bu işler osmancım. anana gidip gidip ağlayarak daha da küçültme kendini.
nefret edemiyorum senden, seviyorum seni yavşak. ama sinirimi bozuyosun lütfen uzaktan sürsün bu sevgi. karına ve çocuklarına da öyle.

uzak kal. esen kal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı