1.3.09

doğma, nas, inak üçlemesi

“dogma o dingil.

biliyoruz allah allah.

Eda:
*İyi ki doğdum nan :p
Serj:
*dur lan doğmadın daha
*yarım saat sonra doğ.

unutmadım da, geç kalktım. saat olmuş 12, farkımda değil. saat 5te kalkınca bu şekil reaksiyonlara sebep olduğundan dolayı oluyor tüm bunların şeysi. yoksa ohoo.

aklımdaydı lan hep. dün bişiler hazırlayıp saat 12’yi bekletme fikirlerindeyken gelen misafir (çok eğlendik lan), sabahlara kadar gül oyna, uyku diye bişey var en nihayetinde. sonra uyu sen, saat 5 olsun. havaya bak saate bakacağına, “aa ulan erken daha, 5 falan galiba” de. ki zaten 5te yatmış ol. okul bu hale getirdi beni. sakarya çok boktan. life sux, i hate you all.

then, ay ondan sonra kalk akşam 5’te.

işte ondan bozuldu benim balans-ül dimağ.

ha işte. şu an itibariyle, arkadaşımız, canımız ciğerimiz, çelist koyunumuz sayın diler yağız tam olarak yeni yaşına girmiş bulunmaktadır. şahsen samimiyetimle, “iyi bok yedin, aferin” hakkımı bu anda kullanmak istiyorum.

aferin. allam.

yıllar, yıllaar önce (2 sene oluyo lan) sokak arasındaki bir barda başladı tanışıklığımız. gruba eleman arıyordum ben. başvurdu, mırın kırın bir sürü. dedim kabul edeyim. ettik işte. sonra aynı eve çıkmalar, çikolata ısmarlamalar, şarkı bestelemeler…

sonra grup arkadaşımla aldattı beni diler. yıkıldım.

oyunu bıraktım ben de, i got a life.

nerden nereye.

şimdi de çello kasıyor kendileri. “frenzy” ye girmek için. müzik tarzı durumlarında anlaşmazlıklar olsa da, bilmem ki. giremeyecek, bunu hep erteliyordum. ona söylemeyi. ama bu mutlu dakikalarda sallamaz, giremeyeceksin eheha. şarkı yaptık, beğenmedi. linki koyucam aşağıya siz karar verin.

neyse yine.

niye doğdun? vallah ciddiyim, niye doğdun? amacın ne dünyalı?

“öğrenilmiş alışkanlık, çünkü bi de değiştirilemez yaradılış boku, nanesi ve püsürü. inak, nas, dogma evet.”

doğmasaydın keşke, fena olmamış da, mükemmel değil.

haki.”

ps: aha şarkı. bakın lan harika deyil mi?

http://rapidshare.com/files/203773797/grup_sax__305__-_oyy_plaj_korkusu_.mp3

1 yorum:

  1. Gece dedim, ishalim sabah gelir diye ama, ne sıçsam bilemedim.

    Aslında bekliyordum senden böyle bir şey, geçen sefer de böyle bir şey yaptıydın sanki :D

    Yalnız her seferinde mahçup oluyorum ben, sana bir şeyler yazamıyorum falan. Neyse bu sefer inşallah telafi edecem, şimdiden düşüneyim bir şeyler.

    Yeni yaşıma girdim, üstüne bir de reşidiye oldum la. Harbiden life sux. ay heyt may eytin. iyi bok yedim di mi.

    Şimdi şu dileri boklama muhabbetine de cevap hakkım doğuyor. La birincisi ben mi başvurduydum, sen istemedi miydin beni gruba? Ondan soracığıma sanki sen aldatmadın la beni. İpoktan çocuğun bile olduydu, ben çocuğumun adını sercan koyarkene sen orda elalemden başka başka çocuklar ediniyordun. ben nası yıkıldım nan.

    ayrıca "frenzy"ye girme boklarını da uydurma. ben dedim mi frenzy ye girecem diye. tamam içimde bir umut bir bir şey olabilir ama, sizsiz de yaparım lan. ama evet, ilk okuduğumda o kadar eğlendim ki, o mutlu dakikalarda sallamadım.

    Çok ulvi bir amaç içerisindeyim ama bunu sana açıklamıcam, esprisi kaçar yoksa.

    İshalimi sonlandırırken annemin yaptığı iki espriyi buraya aktarmak istiyorum:

    (Kalkmak bilmediğimden mütevellit, annem:)
    -Seni karnımdan çıkardım, yataktan çıkaramadım bir türlü.

    (Bir de reşidiye muhabbetlerine)
    -Artık eda değilsin, reşitsin.

    Sağ olun nan hepiniz.
    Bir ara ben de bu yeni yaş mevzusuna bir şeyler yazacam inşallah, acıklı olacak yalnız. Neyse bakalım.

    Sevgimle
    Diler.

    ps: şarkı da o kadar kötü değil lan. yedim seni. taşağınaysa tabi.

    YanıtlaSil

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı