29.5.09

yol

merak edenler için "how you doin'?" apdeytidir.

iyiyim, teşekkür ederim. babamı soracak olursanız eğer o da iyi. bana kızgın ama iyi. sizin valide ve peder beyler nasıllar merak ettim doğrusu. umarım onlar da baharı görebilmiş yeşil yaprak komşusu taç yapraklar gibi baş vermişler, ve karpuz almak için haftalık pazar yollarındalardırlar.

işe giricem. yazın istanbul'dayım. umarım olur ve mc donalds'ta "siparişini veremeyen varsa burdan yardımcı olim?" derim. migros'ta da öyleydim. diğer kasiyerlerin en sevdiği iş arkadaşlarıydım. çünkü "sıra beklemek istemeyenleri bu kasaya alabilirim. merhaba migros k.. varmış tamam" diyen tek kasiyer bendim. çünkü hızlıydım. çünkü harikaydım ben,
görmeniz lazımdı. görenler ve bu şansı iliklerinde yaşayanlarınız vardır. ki onlar da işlem receipt'lerini hala taşıyorlardır. ay em da king.

babam askere gidilicek diye tutturdu. ben de "henüz hazır değilim. insan öldürme çalışmalarım 10 kişi toplanıp kel'thuzad öldürmekle sınırlı, PvP yeteneklerim zaten 2(thanks to ayroksin :*), o yüzden imkansız" dedim. kızdı, tartıştık. orta yolu bulduk. koalisyon kurduk. o iktidar, ben azınlık iktidar üyesi; 4 aylık bir kabine kurduk. hadi bakalım.

istanbul'a geleceğim gün kesilen elektrikler sebebiyle, pc'den hiçbi şeyi alamadım. sadece mp3 çalardaki tool-3rd and the mortal- oceansize üçlüsüne emanetim. allahtan evdeki pc'de vardı bişiler, düşünceli bilader silmemiş. 10 verdim o yüzden.

haliyle oyun yedeğini de alamadım. evde olduğum sürelerde feci sıkılıyorum. yarın gayld mestır kadir zıtargıraft'la buluşucam. hem ilk kez feys tu feys görüşmüş olucaz, hem de patch'leri getiricek. deli heyecanlıyım.

işte böyle sevgili günlük. bok gibi olan hayatımın en son bahsettiğimden beri geçen günler, hayatımın vasfiyetini tüm çaba ve gayretiyle perçinlemiş, artık kokusunu dahi alabilmemi sağlamıştır.

siz çeşitli sahil beldelerinde güneşleniyor iken; ben mc donald's adlı emperyoniz fast food dükkanında hemböğgığ yapıyor, "dilerseniz sadece 1,25'e büyük seçim alabilirsiniz, tamam ok oldu." diyor olacağım.

o kadar mutluyum ki mösyöğ.

bilmiyorum ama, hayatımın elimin arasından geçen kumları yer yer terden dolayı da vicuduma yapışmıyor diil. çoğzel şeyler de oluyor. hadi bağalım hayırlısı.

"İçinizden en az yarısını arzuladığımın yarısı kadar bile tanımıyorum ve yarınızdan azını hakettiğinizin ancak yarısı kadar sevebiliyorum."

hiçbirinizi.

"yol hiç bitmez uzar gider,
başladığı kapıdan"

ay rav yu baggins.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı