3.10.09

ceng

tokat!

gereksiz değil, istemediğinin farkındayım, ekşitme suratını. acıyacak, normal. kızarır da evet. istememenin belki bununla da alakası vardır, ayrı olarak sorup cevabını almam lazım bunun için. vaktim yok. neden istemediğin de umrumda değil.

alt tarafı tokat. beş parmağımla suratını okşamak dışında yapabileceğim bişey nihayetinde. daha şiddetle buluşabilirler. bu da benim sorunum değil. acı ve şehvet dolu dakikalar hakkındaki düşüncelerini bilmiyorum nitekim. belki seversin diye düşünmüşümdür? düşürme suratını, yükseltirim.

neden? bunu ben de bilmiyorum. aslında o kadar da normal gelmişti ki aşkederken, sebep ya da -hadi öyle olsun- bahane bulacak vaktim olmadı açıkçası. vur dedi içsesim -tamam ulan o da benim- vurayım mı lan? bile demeden elim parmaklarım ucunda harekete geçmiş bile. sesine uyandım şamarın. rüzgarı da benim suratıma vurdu. ödeştik. hem senin ellerin acımadı hatta hiç. bu kıyağım olsun.

şimdi senin gözünle bakmıyorum da, ne kadar da düşüncesizim di mi? değilim aslında, biliyor musun?

senden düşüncesiz değilim en azından.

sen sadece, neden bu salaklığı yaptığımı düşünüyorsun mesela. bak salaklık diyorsun. neden yaptığımı sorgulamıyorsun aslında. çünkü nedeni bulmadan bunun vasfını da bilemezsin. ha, çaktın mı köfteyi? senin kelimelerinle konuşuyorsam da senin iyiliğin için. bakma suratıma salak salak, anlarsın sonra.

tuzak yoktu bak. hiçbir şey kurmadım, rahatlayacaksan. hareket bitene kadar ben bile anlamadım ne olduğunu, valla bak. böyle bi gözümü açtım, ağlıyorsun. bana da sürpriz oldu. bu kadar kırılacağını tahmin etmemiştim. hani sağlamdın sen? ya yok denemek için yapmadım diyorum. kader işte. olacağı varmış. tamam of sus.

şarkı koyucam, kafan dağılsın. hayır anlamadığım, tokatı atan benim. sana ne oluyosa. yapan benim kardeşim. benim elim acıdı. kaslarım o kadar enerji yaktı hep. iyi ki suratına inmiş. özel insan oldun bi anda. neymiş, tokat banaymış. diildi diyorum, anlatamıyorum ki. ben tokat attım. elimin indiği yerde senin narin suratın vardı. yapacak bişiy yok. inan bana. sen olmasan başkası olacaktı, mutlu musun? seni seçtim, mutlu olmalısın. özel insan. eheh. ay boş bulundum da güldüm, özür dilerim. neyse konumuz o değil.

konumuz ne onu bile bilmiyorum aslında. hah. sana tokat atmıştım ben. elim suratına gelmişti, normalden biraz hızlı. yavaş olsa sorun yok. yanlış anlamamışım di mi. heh. tamam.

odama ayna koymam gerektiğini biliyordum aslında. ama nedense vazgeçmiştim. pencere de yok mesela hiç dikkat etmişsindir kesin. senden kaçmaz.

arkadaşım da yok benim.

bi de aynam yok.

ondan sen varsın. hep yanımdasın.

elimi kaybedersem, bulacağım yeri biliyorum artık.

iyi ki varsın.

p.s: i love you more!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı