20.6.10

Bu resim hakkında çok konuşmaya gerek yok abicim.

Lan!

Şu sıralar manyak bir alkışlarla yaşıyorum hastalığı var içimde arkadaş. Geçenlerde yine o malum sitede dolaşıyordum (bkz: www.alkislarlayasiyorum.com) videolardan birini izlerken karşıma üstteki o yazılardan biri geldi. Bilen bilir o yazıların ne kadar garip hissettirdiğini. Adamlar nostaljinin bokunu çıkarıyorlar, güzelde oluyor.

hatta örnek vermek gerekirse;




Arkadaş ben bu radyoya yetişemedim ama bu nasıl bir duygudur ki o zamanlara bakarak insana garip hissettiriyor.

Neyse.

Orada bir yazı daha gördüm. Resmen içim acıdı. Yadigar Ejderle ilgili.



Bu resim hakkında çok konuşmaya gerek yok herhalde.

Şunu da belirtmeliyim, bu yazıda şu ana kadar yazdıklarım her ne kadar bir site tanıtımını andırsa da öyle değil. (bkz. ama vellakin öyle değildir) zaten kendini çok iyi tanıtmış bir site.

Amaç eskilerden bahsetmek ve birazda yurdum insanı portreleri.

mesela o mükemmel salaklaşma triplerimiz. "Çok iyi oldu çokta güzel iyi oldu taam mı" şeklinde başlayan ve 1-2 dakika boyunca bizi kahkahalara boğan cümleler bütünü.
Neyse ki 1-2 ay önce bir videoyla karşılaştım aynı sitede. O kadar güldüm ki, o kadar iyi tasarlanmıştı ki bunu tekrar burda yazmadan edemem; http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/27376/something-happened---dunyanin-sonu-film-fragmani

Educatedear a saygılarımı sunuyorum, mükemmel tasarlanmış ve hakikaten güldüren bu karmaşayı bize sundukları için tebrik ediyorum.

Sürekli bi köşe yazısı edası ve yazıyı "facebooklaştırma" çabama burdan selam ederim.


Bu arada Erman Toroğlu'nu reklamlarda oynatan arkadaşların yaşamlarındaki sorunları, yaptıkları ve yaşadıkları hatalardan dolayı bir psikologa gönderilmeleri için imza kampanyası düzenlemeyi planlamaktayım. Reklamın sonunda da "Ben aptal değilim" demiyor mu arkadaş...

Binlerce salak şeyi gözümüze gözümüze sokuyorlar. Abicim reklam çekmeyi bilmiyorsanız çekmeyin, hatta çekmeyi bilenlerde çekmesin ama reklama maruz kalmak insanoğlunun kaderinde var. Bir ara ABC reklamları vardı. Sinir küpü oluyordum. "e kapat televizyonu" olmuyor, bi yerlerden çarpıyor gözüne. Ondan önce "arı vız vız vız" reklamı vardı ki beni acılara gark etmiştir.

eskilere devam.

star wars.
lord of the rings.
matrix.
a clockwork orange.
amores perros.

hepsinden tekrar tekrar bahsetmeye gerek yok.

ama rica ediyorum LOTR üçlemesini bir gün zaman ayırıp tekrarlayın. Güzel oluyor.


Eskiden diyorduk. Bildiğin ATARİ vardı lan. Şimdi Nintendo var, hatta Xbox 360 ın son konsolunu gördükten sonra resmen para biriktirip alsam mı şeklinde düşüncelere sevk oldum arkadaş.

Bir kendi kendimle konuşma seansımı daha tamamladıktan sonra belirtmek isterim ki hala etrafımdaki sesleri dinliyorum. O yüzden pek fazla bir şey yok.

Resmen yazmak için yazmışım gibi hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı