30.7.10

days passes by..

***

uzun zamandır şöyle adam gibi izin kullanmadım.

altı'da çıktım dün, bugün off'um, yarın da öğlen gidiyorum. bu aylaklığın şu anına kadar, uyudum, yatağımda oturdum, müzik dinledim, yazı yazdım, uyudum, müzik dinledim, tuvalete kalktım, müzik dinledim, uyudum, oyun oynadım.

şu an kendimi inanılmaz şanslı ve mutlu hissediyorum. tanrım, iyi ki varsın.

***

bu durum kızlara nasıl yansıdı, hoş olmadığı kesin. iki gündür sadece odamdayım. arada mutfağa gidip kola alıyorum, tuvalet falan odamın dışında hep. onda da kızları görünce merhaba diyorum, hoy diyorum. geri odama geliyorum. normalde bunu yapanın kafasına ben sıkarım ama, iki günlük olsun bu kadar lan. azra, ipek, anlayın lan beni. ilk defa, tamam lan, 1 aydır ilk defa, bu kadar uzun süredir iş yerinden uzağım. ve yıllardan beri ilk defa, bu kadar süredir evdeyim. tamam ulan mayıs'tan beri of.

daha fazla gitar çalabileceğimi ummuştum. ama internet içerisinde benliğimi kaybettim, ve çok eğleniyorum ulan. he sorsan yediğim tek sik, ek$i-kongregate-facebook üçgeni. ama olsun lan. yarın geç kalkıcam yay.

***

yarın iş yerinde kendimi sik gibi hissedicem, o kesin. ama ne demişler, anı yaşa. vu, hareket çok iyi.

***

dün uzun zamandır ilk defa, gerçek dışında bişey yazdım. kafamdayken daha çok bi film gibiyken, sonradan okuyunca sıkıldım. eed ilk okuduğumda über geliyordu. sonra hevesim kırıldı. aslında tamamı, şu an bu vaktimi daha eğlenceli bişeyle değerlendirebilirim sendromundan kaynaklanıyor. iznin çoğunu da bu öldürüyor zaten.

geçen cuma, abdi, erdem ve ben, the last airbender'a gittik. çıktığı gün. en son hangi filme gittiğimi bile hatırlamıyordum. neyse, bitti. ama olmamış. başka bişey olsa, her hangi başka bi film, sikimde olmaz. ama avatar lan bu, avatar eeng, avatar aang diil. iroh zayıf. ilk gördüğümde abdi'yle birbirimize baktık gözlüklü gözlüklü. iroh lan. hayal kırıklığı.

***

hayal kırıklığı çoğu kez ölümcül, az önceki örnekteki gibi olmasa da. insan umduğu kadar yaşayabiliyor, ama daha komiği, ütopik de olsa, insan ummadığı an ayağını yerde hissedebiliyor. bunun ne gerçekçilik, ne de hayalperestlikle ilgisi var dikkat ederseniz. içgüdü daha çok.

uçurumdan düşerken bile serinliği hissetmeye çalışır insan. korkudan gözü dönse de, ince kabuğunu gerçekdışı her hangi bişeyle pekleştirmeye çalışır. çok insancıl.

genel geçer de olsa, hayati önem de taşısa aynı. sağlıklı yaşam için hayal kur. ya da kırılmasınlar diye öl. that simple.

***

o kadar boş ki kafam, ve bir o kadar taze ki, aslında bu kadar olmamalı diye bile düşünmüyorum.

tam anlamıyla battı balık yan giderle, pfs who cares arasındayım.

aylaklık güzel lan.

ben gidim bi infectonator oynim bari. böyle bıcıv bıcıv dünyayı fethetmeli. linkini de verim tam olsun.

http://www.kongregate.com/games/TogeProductions/infectonator-world-dominator

öyle.

dağılın lan. uyucam.

3 yorum:

  1. blogdan da mı izin kullandınız yoksa? ve bitmedi mi daha?

    YanıtlaSil
  2. öyle oldu galiba.

    çeşitli sebeplerden dolayı ben giremiyorum. böyle kalakalma vaziyetleri.

    siz niye girmiyosunuz olum. sorunlu musunuz argadaş.

    YanıtlaSil
  3. soru 10 eylül, cevap 24 aralık
    bravia

    YanıtlaSil

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Güncellemeleri Bilin