10.8.11

RADYO YAYINI LAN

merhaba gençler!

şey diyom ben. radyo yayını iyi de hoş da, neden her iki ardışık yayının arasında 2 ay olsun? oturdum bunu düşündüm ciddi ciddi. abdi de çok düşünceliydi. eminim birçoğunuz da bunu endişeli bir ruh haliyle izlemekteydiniz.


dedik ki o zaman, biz şey yapalım. ney yapalım. bu programların bi programı olsun. haftalık. pazartesi duyuralım, belirlenen günde yapalım. hatta her hafta olsun. millet saatini ayarlayıp gelsin olm, fantaziye bak.

bu sebeple, bu haftadan itibaren, bu metodla, siz değeaarlı dinleyenlerle buluşacağız.

sıradaki yayın, yarın gece saat: 22:00 de freganslarınızı bize ayarlayın.

ps: heh şey vardı bi de. laf da "olm ben de yayın yaparım ki ne var" diyen nublar var aranızda. aksiyon vakti lan. ciddiyim. isteyen varsa mesaj atsın. ney nasıl yapılır anlatayım, şifreyi vereyim. yayın sayımız artsın. hali hazırda üç grup yayıncı var. ben ve ev eşrafı, diler ve polat. grup artsın. bekliyorum ona göre.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı

Buraya Kadar İnebilenlerin Kahvaltısı